What makes me happy?


[rev_slider_vc alias=”e-twinning_what_makes_me_happy”]

O projektu

Svrha je projekta je informirati učenike o načinu pisanja pisma te slanja istoga. Obilježiti Međunarodni dan sreće koji obilježavamo 20. ožujka 2022. Napisana pisma učenici će poslati učenicima u drugim školama po dogovoru.

Ključne riječi: škola, tekst, pismo, sreća.

Ciljevi

Učenici će moći: definirati korake pisanja pisma, opisati što je za njih sreća, dijeliti informacije o načinu pisanja pisma, komunicirati i surađivati s ostalim sudionicima i svojom okolinom, razviti vještine kritičkog mišljenja i rješavanja problema, razviti vještine pisanja i komunikacijske vještine te naučiti način slanja pisama.
Što se tiče ponašanja, razvit će: osjećaj odgovornosti i samostalnosti, kreativno razmišljanje, kritičko razmišljanje, kulturnu svijest, građanski odgoj, informacijsku pismenost, komunikacijske vještine, kreativni rad.

Ciljevi :
1. Upoznavanje pojma sreće.
2. Razvijanje vještina pisanja i slanja pisma.
3. Upoznavanje učenika s informacijskom pismenošću te primjena.

Radni postupak: 
Učenici će na radionicama naučiti pravila pisanja pisma te sami napisati pismo s temom “što je za mene sreća i što mene čini sretnim?” Rad s partnerom svakodnevan je. Svaka škola koja se priključi projektu, formirat će svoj tim i odrediti što će raditi i na koji će način provesti radionice.

Kalendar aktivnosti:

7. 2. – 28. 2. 2022. održavanje radionica pisanja pisama
1. 3. – 25. 3. 2022. samostalno odabiranje partnera (sudionici projekta sami biraju kojem će partneru slati pisma te se samostalno s njim dogovaraju o broju pisama), pisanje te slanje pisma partnerima iz projekta.
Učenici će istražiti informacije za rad, osmisliti kako će napisati pismo.

Očekivani rezultati:
Sve provedene aktivnosti objavljene su na javnom Twinspaceu ispred voditelja projekta u svakoj školi te će svaka škola svoje aktivnosti objavljivati na svojoj web stranici i društvenim mrežama.
Učenici su stekli dodatna znanja o informacijskoj pismenosti. Proširili su svoje znanje o pisanju i kreativnom radu. Učenici su svjesni koliko im pisanje pomaže u napredovanju, koliko je komunikacija bitna za njihov život te upoznavanje druge kulture.
Ovim projektom pomogli smo u promicanju pisane riječi, u promicanju govorene riječi. Potaknuli smo na produbljivanje nekoliko vrsta pismenosti te na približavanje zajednice i društva našoj školi, a i drugim školama. Upoznali smo razne kulture i načine komunikacije i u drugim zemljama i krajevima
Lijepe Naše.


 

Project coordinators:

Ena Javot Kučera, mag. bibl.
Jasna Tomljenović, prof.
Zrinka Pehar, prof.

 

  • Elektrotehnička i ekonomska škola, Nova Gradiška, Hrvatska
  • Rufayda Alaslamya Primary Mixed School, Irbid, Jordan
  • Scoala Gimnaziala Mihail Sadoveanu, Galați, Rumunjska
  • IES VIRGEN DE LAS NIEVES, Santa Cruz de la Palma, Španjolska
  • Colegiul Economic “Gheorghe Dragoş”, Satu Mare, Rumunjska
  • HOTELIJERSKO-TURISTIČKA I UGOSTITELJSKA ŠKOLA ZADAR, Zadar, Hrvatska
  • Graditeljska škola Čakovec, Čakovec, Hrvatska
  • HACI SEVİM YILDIZ ANAOKULU, İnegöl, Turska
  • Düzce Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Merkez, Turska
  • Gimnazija Petra Preradovića, Virovitica, Hrvatska
  • Osnovna škola Granešina, Zagreb, Hrvatska
  • Osnovna škola Ivana Mažuranića, Zagreb, Hrvatska
  • Osnovna škola “Stjepan Radić”, Imotski, Hrvatska
  • Elektrotehnička škola Split, Split, Hrvatska
  • Nene Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, İnegöl, Turska
  • Ekonomska škola Vukovar, Vukovar, Hrvatska
  • Şehit Mehmet Çetin Anadolu İmam Hatip Lisesi, Menteşe, Turska
  • KUŞALANI İLKOKULU, Samandağ, Turska